Lienlicious Art

Lienlicious Art
Haakwerk, DIY, schilderijtjes en andere creatieve uitspattingen!

dinsdag 30 augustus 2011

Jummie! ♥ Meringues ♥

Vandaag wéér n dagje vrij..... dus een beetje poetsen hier en daar, wat haken aan mijn mutsjes, hondje Dexter op logé.... 




en een enorme drang om wat lekkers te maken! Dacht eerst aan cupcakes, maar dan moest ik eerst nog de stad in voor wat spulletjes te halen, geen zin in. Dan maar meringues!! (schuimpjes) Alle ingrediënten in huis, dus snel aan de slag! Hmmm, Dex en ik houden ervan om de kloppers af te likken!
 Deze keer heb ik standaard meringues gemaakt en met koffiesmaak! Ben benieuwd! Dit fotootje hieronder zijn dus niet de megingues die ik gemaakt heb (ze staan nu nog in de oven), maar deze zagen er zó om op te eten uit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten