Lienlicious Art

Lienlicious Art
Haakwerk, DIY, schilderijtjes en andere creatieve uitspattingen!

zondag 4 september 2011

Waxinelichtje

Tussen het haken van mutsjes door, ben ik ook altijd op zoek naar andere leuke dingetjes om te haken. Op een site (sorry, ik weet echt niet meer welke!) kwam ik een superleuk waxinelichtje tegen. Het was een doodgewoon klein glaasje, maar daar omheen zat een gehaakt jasje! Dat wilde ik dus ook wel eens proberen! Dus met een glaasje met geurkaarsje (van de Ikea) en wat witte wol, ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat! Nice he? Vooral 's avonds geeft het een erg mooi effect!




Vanaf nu zullen niet meer alle glazen potjes is de glasbak gegooid worden, de leukste worden geselecteerd en 'gerecycled' tot een mooi, sfeervol, gehaakt waxinelichtje!
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten