Lienlicious Art

Lienlicious Art
Haakwerk, DIY, schilderijtjes en andere creatieve uitspattingen!

maandag 12 december 2011

O christmas tree......

Oeeh! I just love Christmas!

En dan met name de gezelligheid in huis; kerstboompje, kerstkransen, kaarsjes aan (nog meer dan normaal) de heerlijke geur van gebakken koekjes of sinaasappel met kaneel en kruidnagel....
En om het helemaal compleet te maken een grote kop 'wintergloed thee' met een stapeltje kletskoppen!
:)

Helaas nog geen nieuwe fotootjes van mijn haakwerk, dat staat helaas nog op een laag pitje....
Wel ben ik bezig met een ander projectje wat al liep, ik heb eindelijk een bestemming gevonden voor mijn gehaakte kerstbomen en sterretjes! Maar ik verklap nog niets!

Dan sluit ik af met een foto van de kerstboom!
Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten